Tevreden / ontevreden

Direct regelen

Laat het ons weten. U kunt onze gemeentelijke klantenservice gebruiken om op een laagdrempelige en informele manier te laten weten waarover u tevreden / ontevreden bent of bent geweest. Het mooiste resultaat is dat een gesprek met een medewerker van de klantenservice ertoe leidt dat u zich beter gehoord voelt én dat wij meteen iets kunnen doen om uw onvrede weg te nemen. In elk geval krijgt u snel duidelijkheid over uw klacht of bezwaar. En natuurlijk heeft u daarna alsnog de mogelijkheid en het recht om een officiële klacht in te dienen of officieel bezwaar te maken.

Hoe werkt het

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Bent u niet goed geholpen? U kunt de gemeentelijke klantenservice als volgt bereiken:  

  • U meldt uw klacht/bezwaar door het invullen van het online formulier klantenservice. Het formulier kunt u eenvoudig digitaal invullen en versturen
  • U meldt uw klacht/bezwaar aan de receptie of via telefoonnummer 0485-460300. Een medewerker van de klantenservice neemt daarna zo snel mogelijk contact met u op

Tijdsduur

U ontvangt in veel gevallen direct, maar in elk geval binnen twee werkdagen, een reactie van ons.