Heeft u een bewijs nodig dat u in de gemeente Mill en Sint Hubert ingeschreven staat? Bijvoorbeeld voor een inschrijving bij een woningstichting, een bewijs van Nederlanderschap of voor een bewijs van inschrijving? Vraag dan een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) aan. Hierop staan uw persoonsgegevens zoals uw naam, adres, woonplaats, geboorteplaats, geboortedatum en waar nodig andere gegevens. U kunt het uittreksel online aanvragen en krijgt het per post thuisgestuurd.
U heeft bijvoorbeeld ook en uittreksel BRP nodig als u zich wilt inschrijven bij een school of woonstichting, als u een auto op naam wilt zetten en u bent niet in het bezit van een rijbewijs of bij een huwelijk of echtscheiding.
Gezien de coronacrisis en de oproep om zoveel mogelijk thuis te blijven, vragen wij u dit digitaal door te geven. Klik bovenaan de pagina op "Direct regelen" en log in met uw DigiD. Mocht dit niet lukken, dan kunt u bellen naar 0485-460300 om een afspraak in te plannen.
Zodra u het uittreksel hebt aangevraagd krijgt u het binnen vijf werkdagen thuisgestuurd. Hebt u een uittreksel nodig voor een buitenlandse instantie? Dan kunt u een uittreksel in meerdere talen krijgen.
2021
€ 18,80
Gezien de coronacrisis en de oproep om zoveel mogelijk thuis te blijven, vragen wij u dit digitaal door te geven. Klik bovenaan de pagina op "Direct regelen" en log in met uw DigiD. Mocht dit niet lukken, dan kunt u bellen naar 0485-460300 om een afspraak in te plannen.
Klik bovenaan de pagina op "Direct regelen" en log in met uw DigiD.